Etusivu

Learning for Integration (LFI) on ei-kaupallinen järjestö, joka perustettiin Suomessa vuonna 2012.

Learning for Integration ry:n tehtävänä on edistää kielten oppimista ja kulttuurista sensitiivisyyttä maahanmuuttaja- ja pakolaisväestön lasten ja nuorten keskuudessa Suomessa sekä muissa pohjoismaissa uuteen kulttuuriin sopeutumisen helpottamiseksi sekä monikulttuurisen yhteiskunnan edistämiseksi. Lisäksi tarkoituksenamme on tukea ruotsin kielen oppimista Suomessa. Kohdemaan kielten oppiminen on aina haastava prosessi, ja toiveenamme on tukea maahanmuuttajia tässä tehtävässä, sekä yhteiskunnallisesti tasapainoisen elämän saavuttamisessa uudessa kotimaassa.

Meillä on vahva tausta kieltenopetuksessa ja materiaalien luomisessa, ja haluamme käyttää kokemustamme tukeaksemme tehtäväämme kielten opiskelun parissa erilaisten toimintojen, kuten alle kouluikäisten lasten leikkiryhmien ja kielikahvilaryhmien kautta, sekä tarjoamalla ilmaista kieltenopiskelumateriaalia ja e-opiskelumahdollisuuksia kaikenikäisille.

Vieraile verkkosivuillamme osoitteessa www.lfi.fi ja lue lisää työstämme.

Jäsenmaksu

Henkilöjäsen: jäsenmaksu vuodelle 2015 on 20 € /hlö/vuosi ja 35 € /perhe/vuosi (2 aikuista ja lapset).

Yhteisöjäsen: jäsenmaksu 50 € (yhdistyksen tai yhteisön, joka haluaa edistää Learning for integration ry:n toimintaa).

Yritysjäsen: jäsenmaksu 100 € (yritys joka haluaa edistää Learning for integration ry:n toimintaa)

Tämä maksu tulee suorittaa tilille FI97 5723 0220 3051 50. Muistathan käyttää viitenumeroa 1300.

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa: :

Facebook: https://www.facebook.com/LearningForIntegration

Slideshare: http://www.slideshare.net/learningforintegration